Zbanowany
Nie będę się tu rozpisywał bo każdy wie o co chodzi . Pamiętajcie, ze Hero muszą być orunowani w nasz Guildiowy sposób czyli.
Hełm- runa+ 2 na główny atrybut którego używamy (np. u nekro magia śmierci) i symbol na pancerz (Najlepiej dla klasy czyli x sługów + 5 do pancerza)
Zbroja- runa +10 hp i symbol energii
Rękawice- runa+2 do kolejnego z głównych atrybutów(u nekro wydzieranie dusz) kolejny symbol pancerza
Legsy- runa +10hp i symbol energii
Buty- runa +41/50hp (co kto woli ) kolejny symbol pancerza
Broń- Najlepiej Kostur Kersha
Proponuję używać takiego orunowania również dla naszych podstawowych postaci ponieważ jets on najbardziej skuteczny, daje dużo hp/many i pancerza.
a teraz buildy Będę podawał kodami więc będzie wma łatwo sobię je przenosić
OAhkUoG4hFuzYIm9JKZCPp5w8iB - Nekro 1,2,3(jesli mamy razacha na nekro)
OAhkUoG4hEykCYMjdAaQ1zw04k0E - Livia(nekro 3 lub 4 w zależności czy mamy razaha na nekro)
OQNEAckS6zwT/Bmu8MKx6XPHhA
2/3x Mesmer(w zależności czy mamy Razaha na Mesie)[ niektórzy powiedzą, ze lepsza jest panika a ja się nie zgodzę. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. A i owszem panika wybornie przerywa wszystkim przeciwnikom, w okolicy tego który ma klątwę na sobię jednak jesli przyjżymy się sygnetom zauważymy, ze działaja one właściwie tak samo. Przerywają akcję wszystkim w pobliżu trafionego celu i dodatkowo zadaje im 50+ obrażeń co wykańcza grupy przeciwników na HM po ledwo kilku uderzeniach (mesmerów jest 2 to jest około 100-200 obrażeń na sekundę)]
OACjAyhDJPYTrX48xFt/mWTnJA
Ryt ochronny idzie 2 lub 1 raz zależy jak kto woli, Ja osobiście wolę na cieższe misje 2x ponieważ czasami duchy ochronne szybko giną i ryt je odnawia bez elitki, a wtedy drugi ryt odnawia z elitką. Proszę się nei martwić nie będą sobię na wzajem niszczyć duchów
"Nie ma osoby, której nie mógłbym zabić w obronie własnej dumy."
"Pycha osłabia ziemię pod stopami zwycięstwa."
"Nie ważne jak silniej użyjesz obrony, bo silniejszy atak zdoła ją przebić."-Kuchiki Byakuya
Offline