Forum Gildii ZN

Ogłoszenie

Wypady

Codzienne misje HM w Kintaju: Klik
Wypad na WIK: Klik

Weakendowe Wypady z ZN:) Klik


Eventy

3 URODZINY ZN: Klik




Informacje







#1 2011-11-26 09:10:15

GdzieMojaMiotła

Gość

Witojcie

Witajcie.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem całkowicie początkującym graczem i nie ukrywam, że szukam grupy miłych ludzi którzy by mnie w ten o jakże radosny świat wprowadzili. Starałam się szukać rożnych info o Guild Wars na forach, w wiki, ale tam niestety większość jest po angielsku i szczerze mówiąc niewiele mi to wyjaśniło.
Gdzie moje maniery, nie przedstawiłam sie... a więc Weronika jestem 18 lat jakiś czas temu skończone. 
Na grze mam tylko jedną postać: Alustriel Burzum
Krótki opis postaci: cycata blondynka z niezłym tyłkiem a nieee... czekaj nie to... Yyy, cele postaci: Jak na razie mój główny cel gry to dobra zabawa w doborowym towarzystwie! Pogram trochę to zobaczę co dalej.
Ile czasu na gre to będzie gdzieś tak(czekajcie niech sobie to prze-tenteguję w głowie):
cały tydzień - (uczelnia - imprezy - "spontaniczne" imprezy - odwiedziny w akademikach - okazjonalne picia piwa pod sklepem) + spać nie muszę = tyle ze zdążycie mieć mnie dosyć (wybaczcie kiepska z matmy jestem)
Ulub tryb: PVE (cokolwiek to znaczy...)
Coś o sobie Czasem strasznie nadaje o pierdołach i mam nieco sarkastyczną naturę.
Skąd o ZN z forum które przekopywałam w poszukiwaniu info której oczywiście nie znalazłam (jak zawsze znajduje kompletnie coś innego i jak zawsze czuje się zaskoczona)

Proszę o pozytywnie rozpatrzenie mojego podania.
Z poważaniem

 

#2 2011-11-26 09:11:54

GdzieMojaMiotła

Gość

Re: Witojcie

Chciałabym nie "chciałbym"....
Za wszystkie pozostałe błędy serdecznie żałuję...

 

#3 2011-12-04 14:23:07

 Don Hanzo

http://www.fotofotki.pl/images/vs900heegg2d1xx3e8j.png

Zarejestrowany: 2011-08-28
Posty: 118
Punktów :   

Re: Witojcie